• Az Ön kosara üres!

ÁSZF

A honlapunkra való belépéskor Ön elfogadja az itt leírt feltételeket, abban az esetben is, ha nem regisztrált partnerünk.

 

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) – Mű Út Kisteher Kft. Webáruház

 

1. § A szolgáltató

Mű Út Kisteher Kft. Székhely és számlázási cím:2315, Szigethalom Mű út. 159 Székhely telefonszáma: +36 24 403 074 Székhely e-mail címe: muutkisteher@gmail.com

 

Adószám: 12211520-2-13 EU Adószám: HU12211520 Cégjegyzékszám: CG 13-09-074032

 

Ügyfélszolgálat e-mail címe: muutkisteher@gmail.com      Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 24 403 074; +36 30 934-9084

 

Az Általános Szerződési Feltételek nem utalnak egyetlen magatartási kódexre sem.

 

 

2. § A Vásárló

Vásárló: aki a Szolgáltatótól a Mű Út Kisteher Kft. internetes oldalain megjelölt szolgáltatásokat, termékeket megrendeli, illetve megvásárolja. A megrendelés a Webáruház oldalain megjelölt módon és feltételek szerint adható le. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos kedvezményeket kizárólag az interneten keresztül megrendelő Vásárlók részére biztosítson.

 

 

3. § A szerződés nyelve, tárgya, létrejötte. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása és hatálya

A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés írásban megkötöttnek minősül, melynek nyelve a magyar. Külön nem kerül iktatásra és nem visszakereshető, azonban az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató honlapján bármikor újra elérhetőek. A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés tárgyát a Mű Út Kisther Kft. Webáruház internetes oldalain megjelölt szolgáltatások, termékek (áruk) képezik. A termékek lényeges tulajdonságait és jellemzőit az egyes termékeknél Webáruházunk minden esetben feltünteti. Az áru megrendelése a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásának megérkezésével jön létre. A szerződés létrejöttének további lényeges előfeltétele a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek elfogadása.

 

A Webáruház internetes oldalain történő megrendelés az Általános Szerződési Feltételek elfogadásának minősül. Az egyedi elbírálásban részesült, nem webáruházon keresztül rendelő Vásárlók a Szolgáltató előzetes tájékoztatását követően, a rendelési szándék megerősítésével fogadják el az Általános Szerződési Feltételeket. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadását a Vásárló a számla átvételekor külön is megerősíti. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Az Általános Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása – az előzetes figyelemfelhívó tájékoztatást követően – a közzétételkor lép hatályba. Az Általános Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató a webáruház-szolgáltatást biztosítja. A megkötött szerződésekre a megkötésükkor hatályos Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni.

 

Viszonteladók, kereskedők, állandó partnerek, projekt rendelések (a továbbiakban: kiemelt ügyfelek) esetében egyedi megállapodás alapján lehetőség van a jelen általános szerződési feltételektől eltérő, egyedi feltételek biztosítására. Ha a kiemelt ügyfelekkel kötött egyedi megállapodás valamely rendelkezése eltér az Általános Szerződési Feltétel bármely rendelkezésétől, az egyedi megállapodásban rögzített rendelkezés irányadó.

 

A Polgári Törvénykönyv alapján fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat megillető speciális jogosultságok tekintetében a mindenkor hatályos fogyasztóvédelmi előírások irányadók. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében a Vásárló akkor minősül fogyasztónak, ha a terméket a szakmáján, önálló foglalkozásán vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy rendeli, illetve vásárolja meg. A gazdálkodó szervezetek, beleértve az egyéni vállalkozókat is, a törvényi szabályozás értelmében nem minősülnek fogyasztónak, ezért a fogyasztókat megillető speciális jogosultságok nem illetik meg őket, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződéshez kapcsolódó speciális rendelkezések (pl. a 10. § szerinti elállási jog és a fogyasztókra vonatkozó kedvezőbb jótállási és szavatossági feltételek) a gazdálkodó szervezetekre nem vonatkoznak. Esetükben az általános szabályok irányadók. Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.

 

 

4. § A megrendelés

A megrendelés a Webáruház internetes oldalain keresztül lehetséges. A rendelés leadásának módja a „Vásárlás a webáruházban” menüpont alatti linken érhető el. A Szolgáltató a nem Webáruházon keresztül leadott megrendelést is elfogadhatja, mérlegelés alapján. A Szolgáltató, amennyiben az adatok valódisága kérdéses vagy az adatok értelmezhetetlenek, az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítheti. A Szolgáltató a Vásárló megrendelését a Vásárló által megadott e-mail címre küldött e-mailben igazolja vissza. A megrendelés törlése a visszaigazolás megküldéséig a Szolgáltató által megadott e-mail címen lehetséges. A Szolgáltató visszaigazolásának megérkezését követően a megrendelés törlésére nincs lehetőség.

 

 

5. § A termékek tulajdonjogának fenntartása a vételár teljes kiegyenlítéséig

A Szolgáltató a megrendelt áruk tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. A Vásárló a teljes vételár kifizetésének időpontjáig az áru tulajdonjogát nem adhatja tovább harmadik személynek, azt bérbe nem adhatja, illetve nem terhelheti meg.

 

 

6. § Árak

A megrendelésre a Webáruházban feltüntetett aktuális árak érvényesek. Az Ön által elküldött megrendelés megérkezését a Webáruház késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ön által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termékek árát, szállítási költségét és a fizetendő végösszeget. E visszaigazoló e-mail a Mű Út Kisteher Kft. webáruház részéről az Ön által tett megrendelés elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és Ön között.

 

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

A termékek az e-mailen visszaigazolt árakon kerülnek kiszámlázásra.

 

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák, kivétel, ahol ezt külön jelöljük nettó ár +Áfa felirattal. Termékeinket igyekszünk a lehető legversenyképesebb árakon kínálni.

 

 

7. § Szállítás

A megrendelt termékek kiszállítása a Szolgáltatóval szerződött futárszolgálattal(tokkal) történik, a vásárló által megadott címre. A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. A küldemény sértetlenségét érintő reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha a kézbesítéskor a csomag átvételét annak sérülése miatt a Vásárló megtagadta, és erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetetett fel. A szállítás díját a Webáruház oldalán közzétett Díjszabás tartalmazza amely a "Szállítási és fizetési feltételek" menüpontban olvasható. A szállítás pontos ára a megrendelés leadása előtt a teljes rendelési mennyiségre vonatkozóan kerül feltüntetésre a megrendelés véglegesítése előtt. Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja szerződéses partnereinktől függ, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a Vásárlót terhelik. A másodszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben az újbóli kiszállításra a fenti rendelkezés miatt nem kerül sor, a Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.

 

 

8. § Fizetési módok és számlázás "Szállítási és fizetési feltételek"

Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét bankkártyával vagy banki utalással a megrendelés feladásakor, illetve az áruk átvételével egyidejűleg, készpénzben teljesíti. Banki átutalás esetén a megrendelésről előreutalásos számlát küldünk.

 

Előreutalásos fizetési mód esetén 2% kedvezményt, bankkártyás fizetési mód esetén 1% kedvezményt biztosítunk a végfelhasználó vásárlók (fogyasztók) részére a termékek árából, amely külön tételként kerül feltüntetésre a megrendelésen és a számlán.

 

Bankkártyás fizetés esetén a Megrendelés gombra kattintva összegezzük a bakkártyás fizetés részleteit, majd ezt követően átirányítjuk a wirecard.com biztonságos fizetési felületére. Az eredményes fizetést követően a fizetési oldal visszairányítja oldalunkra, amellyel egyidejűleg megrendelése elküldésre kerül cégünkhöz. Amennyiben megrendelésén ezt követően változtatna, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36 24 403 074 telefonon vagy a muutkisteher@gmail.com e-mail címen.

 

A megrendelést kizárólag a vételár beérkezését követően teljesítjük. Az áru átvételével egyidejűleg történő fizetés esetén az áruk ellenértékét a Szolgáltató helyett és nevében a kiszállító futár veszi át készpénzben. Kérjük, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg átvételkor történő fizetéssel a terméket, amennyiben annak díját a futárnak az átvételkor készpénzben ki tudja fizetni! Amennyiben az áru ellenértékét a Vásárló a futárnak nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. (A sikertelen kiszállítás következményeit és a másodszori kiszállítás feltételeit az Általános Szerződési Feltételek 7. §-a (Szállítás) tartalmazza.) Az áru átvételét követő, halasztott fizetésre (utólagos banki átutalásra) csak kiemelt ügyfeleinknek van lehetősége egyedi megállapodás alapján, az egyedi szerződésben meghatározott feltételek szerint. Fizetési késedelem esetén a Polgári Törvénykönyv szerinti törvényes mértékű késedelmi kamatot számítjuk fel! A Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Szolgáltató a számláját elektronikus úton is kibocsáthassa és továbbíthassa a Vásárló részére az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (“ÁFA törvény”) 259. § 5. pontjában, illetve 175. § (2) bekezdés a) pontjában meghatározottak szerint. A szolgáltató az elektronikus számla és az abban foglalt adattartalom sértetlenségéről és eredetisége hitelességének biztosításáról az ÁFA törvény 175. §-ában előírtak szerint gondoskodik. A Szolgáltató a Vásárló által választott fizetési mód igénybevételéért az általa viselt költséget meghaladóan díjat nem számít fel.

 

A Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Szolgáltató a számláját elektronikus úton is kibocsáthassa és továbbíthassa a Vásárló részére az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (“ÁFA törvény”) 259. § 5. pontjában, illetve 175. § (2) bekezdés a) pontjában meghatározottak szerint. A szolgáltató az elektronikus számla és az abban foglalt adattartalom sértetlenségéről és eredetisége hitelességének biztosításáról az ÁFA törvény 175. §-ában előírtak szerint gondoskodik. A Szolgáltató a Vásárló által választott fizetési mód igénybevételéért az általa viselt költséget meghaladóan díjat nem számít fel.

 

 

9. § Jótállás és szavatosság

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Szolgáltató a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre a jogszabályban előírt egy éves jótállást biztosítja, a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet feltételei szerint. Ha a gyártó a termékekre a jogszabályban előírtnál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a Szolgáltató is a gyártó feltételeivel azonos kedvezőbb jótállási feltételeket biztosítja a Vásárló részére. A jótállási határidő az áru átadásának napjával kezdődik.

 

Termékeinkre a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatossággal tartozunk. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, mint az, hogy igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban a Vásárló a fentieken kívül azt is köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A Vásárló a jelen szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

A fogyasztói szavatossági és jótállási igények intézése során a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szabályai szerint járunk el. Szavatossági és jótállási igény érvényesítése esetén a Vásárló választása szerint elsősorban – választása szerint a Polgári Törvénykönyv foglaltaknak megfelelően – kijavítást és kicserélést követelhet kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, azonban az áttérés költségét viselni köteles kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot. Beszerelést követően termék sérülésről szóló hibabejelentést, a visszaélések elkerülése miatt, nem tudunk elfogadni. Kérjük, hogy a kiszállítást követően azonnal vizsgálják meg az átvett terméket. Amennyiben ennek során mennyiségi vagy minőségi hibát észlelnek azt írásban jelezzék. A meghibásodások és balesetek elkerülése érdekében kérjük továbbá, hogy a termékek beszerelését kizárólag képzett szakember végezze. A szakszerűtlen beszerelésből (összeszerelésből) eredő károkért (amennyiben azt nem a Szolgáltató végezte), a Szolgáltató kizárólag abban az esetben felel, ha a szakszerűtlen beszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Alkatrész jellegű termékek esetén semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

 

A jótállásra és a szavatosságra vonatkozó tájékoztató ide kattintva érhető el.

 

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a szavatossági vagy jótállási igényének bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak. A Szolgáltató a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően és a hibásnak vélt termék valamint az eset összes körülményeinek megvizsgálását követően hozza meg döntését a Vásárló által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényről. Amennyiben a Vásárló a Szoláltató döntésével nem ért egyet lehetősége van arra, hogy a Baranya Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület eljárását kezdeményezze. A döntés elleni panasz benyújtásával és a Békéltető Testület eljárásával kapcsolatos további információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján (www.nfh.hu) érhetők el.

 

A Pest Megyei Békéltető Testület elérhetőségei a következők:

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

(Pest Megyei Békéltető Testület)

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Telefon/Fax:   (+36-1) 269-0703

                        (+36-1) 784-3076

E-mail cím      pmbekelteto@pmkik.hu

Levelezési cím:         

Pest Megyei Békéltető Testület

1364 Budapest, Pf.: 81

 

 

10. § Elállási jog (Visszáru feltételek)

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

 

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

 

a) a terméknek,

 

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

 

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

 

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

 

Elállási jog gyakorlásának a menete

 

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) Posta: Mű Út kisteher Kft. 2315, Szigethalom Pf.: 95, e-mail:muutkisteher@gmail.com elérhetőségének igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 1. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

 

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2.8. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzleteiben is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

 

Átvevőpont: Mű Út Kisteher Kft. Szigethalom Mű út. 172

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

 

11. § Adatvédelem

Az adatvédelemmel kapcsolatos rendelkezéseket Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatunk tartalmazza. Az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatunkat az "Adatvédelem" menüpontra kattintva érheti el.

 

 

12. § Szerzői jog

A webáruház honlapjának teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A személyes használat céljából történő letöltéshez, tároláshoz és kinyomtatáshoz a Szolgáltató hozzájárul. A Szolgáltató ezen felül kizárólag abban az esetben járul hozzá a Webáruház honlapjának, illetve adatbázisának felhasználásához, amennyiben a felhasználó kizárólag a Szolgáltatótól rendeli meg a Webáruház honlapján feltüntetett termékeket. Ebben az esetben a felhasználáshoz a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása szükséges, amelyet erre vonatkozó kérelem esetén adunk meg. Egyebekben a Szolgáltató minden szerzői jogot fenntart és semmilyen felhatalmazást nem ad a Webáruház oldalaival kapcsolatban. A Szolgáltató hozzájárulása nélküli felhasználás a szerzői jogok megsértését valósítja meg, ami jogkövetkezményeket von maga után.